česky english deutsch slovensky polsky rusky rumunsky
Úvodní stranaVyhledávánímapa stránek 
AXIOM PROVIS HELPDESK

Novinky
Automotive Business Solutions
 Oborové řešení založené na Microsoft Dynamics NAV
 
Společnost AXIOM PROVIS Int. uvedla na český a slovenský trh řešení podnikového systému pro dovozce a prodejce všech typů motorových vozidel.
 ... více informací
e-BOOKS
 Oborové řešení pro nakladatele a vydavatele.
 
Věděli jste,.....že můžete při své práci využívat laserové terminály?
 ... více informací

Microsoft Dynamics™ CRMMS Dynamics™ CRM Servis

Perfektní služby zákazníkům
Nikdo nemá k vašim zákazníkům blíže než členové týmu zákaznických služeb. Právě je žádají zákazníci o pomoc jako první, a pokud jim připravíte podmínky k tomu, aby svou práci mohli vykonávat dobře, mohou rozvíjet vztahy, které přispívají k prosperitě firmy.

Produkt Microsoft Dynamics™ CRM vám umožní nejen upevňovat vztahy se zákazníky, ale dokonce i snížit náklady související s poskytováním prvotřídní zákaznické podpory. Známé, intuitivní rozhraní a pokročilé funkce, které zvyšují produktivitu práce s aplikací Microsoft Dynamics™ CRM, pomáhají pracovníkům zákaznického centra rychle řešit požadavky a potíže zákazníků.

Microsoft Dynamics™ CRM upevňuje dobré vztahy mezi zákazníky a vaším zákaznickým centrem

Chcete-li rychleji reagovat na požadavky každého zákazníka, potřebujete přístup k aktuálním informacím v prostředí, které již znáte a používáte – v Microsoft Outlooku.

Microsoft Dynamics™ CRM nabízí integrované funkce, které automatizují a optimalizují procesy v oblasti služeb zákazníkům, aby firma přesněji rozpoznala a pochopila potřeby každého zákazníka, a mohla mu tedy poskytnout rychlejší a efektivnější servis.

EFEKTIVNĚJŠÍ PRÁCE
Microsoft Dynamics™ CRM poskytuje funkce pro oddělení služeb zákazníkům formou transparentního rozšíření aplikace Microsoft Outlook nebo v individuálně přizpůsobeném uživatelském rozhraní. Celý proces poskytování služeb zákazníkům lze řídit z jediné firemní aplikace.

ŠPIČKOVÉ SLUŽBY ZÁKAZNÍKŮM
Pokročilé řízení servisních případů slouží k rychlému vytváření, správě a řešení problémů a servisních požadavků. Přitom máte přímý přístup k servisním smlouvám (definujících úroveň poskytovaných služeb – SLA), historii případu a informacím o diagnostice a řešení problémů.

AUTOMATIZACE PROCESŮ SLUŽEB
Automatické směrování, řazení do front a eskalace požadavků pomáhá přiřazovat, spravovat a řešit incidenty podpory. V rámci správy servisních případů můžete využít také sledování komunikace a automatické odesílaní e-mailových odpovědí.

RYCHLÉ A PŘESNÉ ŘEŠENÍ POTÍŽÍ
Sdílená znalostní báze, která je organizovaná podle produktů a kategorií služeb a ve které lze snadno vyhledávat, přispěje ke zvýšení počtu požadavků vyřešených během jediného volání.

HLEDÁNÍ KVALIFIKOVANÝCH SPECIALISTŮ A PLÁNOVÁNÍ VÝJEZDŮ
Je možné rychle vyhledat a vyslat kvalifikované servisní techniky, nástroje a prostředky, které se mohou nacházet v různých servisních pobočkách, a zvýšit tak přidanou hodnotu služeb poskytovaných vašim zákazníkům.

SOUSTAVNÉ ZVYŠOVÁNÍ SPOKOJENOSTI ZÁKAZNÍKŮ
Během každého servisního případu můžete aktivně vyhodnocovat spokojenost zákazníka a přispět tak k upevnění vztahu se svým klientem.

V případě máte-li zájem nás kontaktovat, můžete využít následující formulář.


Vaše jméno:
Vaše společnost:
Vaše adresa:
Váš e-mail:
Váš telefon:
Zpráva:

AXIOM PROVIS Int., s.r.o., Pod Vrškem 5360, 760 01 Zlín, Telefon: +420 577 113 111, E-mail: info@axiomprovis.cz
Microsoft Dynamics NAV, CRM, Navision

 EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU ČR PODPORUJÍ INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI.