česky english deutsch slovensky polsky rusky rumunsky
Úvodní stranaVyhledávánímapa stránek 
AXIOM PROVIS HELPDESK

Novinky
Automotive Business Solutions
 Oborové řešení založené na Microsoft Dynamics NAV
 
Společnost AXIOM PROVIS Int. uvedla na český a slovenský trh řešení podnikového systému pro dovozce a prodejce všech typů motorových vozidel.
 ... více informací
e-BOOKS
 Oborové řešení pro nakladatele a vydavatele.
 
Věděli jste,.....že můžete při své práci využívat laserové terminály?
 ... více informací

Microsoft Dynamics™ NAV / Oborová řešení / Docházkový systém
Docházkový systém

Docházkový systém rozšiřuje standardní aplikaci Microsoft Dynamics™ NAV (dříve Microsoft Navision) o evidenci docházky a absence zaměstnanců, umožňuje on-line monitoring přítomnosti osob v zaměstnání a propojení na mzdy. Pořizování dat probíhá prostřednictvím bezkontaktních čipových karet a terminálu. Představuje též řešení pro zpracování docházky zaměstnanců.

Co Vám řešení Docházkový systém umožní?

  • evidence docházky zaměstnanců v závislosti na pracovní době
  • evidence absence a jejích důvodů
  • evidence pozdních příchodů i předčasných odchodů
  • on-line monitoring přítomnosti osob v zaměstnání
  • propojení na mzdový systém

Jaké jsou přínosy tohoto řešení?

  • podklady pro mzdy jsou zpracovány již první den následujícího měsíce
  • operativní evidence docházky a absence zaměstnanců umožňuje vedoucímu pracovníkovi rychle reagovat a případně zajistit náhradu za nepřítomného zaměstnance
  • okamžitá kontrola odvedené práce ve srovnání se skutečným časem stráveným na pracovišti
  • aktuální přehled o docházce a absenci, s možností rozpadu těchto informací na jednotlivé dny a hodiny

Evidence docházky využívá:

  1. několika typů pracovní doby (standardní, pevná, pružná, volná, klouzavá)
  2. více typů pracovních kalendářů (periodický, speciální-turnusový)
  3. kontrolu dodržování prac. kalendáře v závislosti na docházce

Evidence absence:

  1. docházkový systém standartně pracuje s těmito druhy absence(placená, neplacená, počitatelná, nepočitatelná)
  2. umožňuje okamžitý přehled o absenci zaměstnance s možností filtrace informací podle typu absence(lékař, neplacené volno, služební cesta, ošetření člena rodiny, atd.), datumu (období), času (dny, hodiny), zaměstnanců, středisek, skupin atd.
  3. evidence pozdních příchodů, předčasných odchodů
  4. automatické generování zákonných přestávek
  5. možnost definice času přestávek
  6. vytváření "obědových" přestávek bez nutnosti fyzického průchodu terminálem

V případě zájmu o podrobnější informace kontaktujte obchodní oddělení tel. číslo 577 113 112, 777 740 953, e-mail info(at)axiomprovis.cz nebo můžete použít níže uvedený formulář.


Vaše jméno:
Vaše společnost:
Vaše adresa:
Váš e-mail:
Váš telefon:
Zpráva:

AXIOM PROVIS Int., s.r.o., Pod Vrškem 5360, 760 01 Zlín, Telefon: +420 577 113 111, E-mail: info@axiomprovis.cz
Microsoft Dynamics NAV, CRM, Navision

 EVROPSKÝ FOND PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ A MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU ČR PODPORUJÍ INVESTICE DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI.